Vakna SVT – det finns fler än Baryard

Sv: Vakna SVT – det finns fler än Baryard

tycker aftonbladet är duktiga att tjata om Malin Baryard också och knappt någon annan.

Mycket bra artikel! :bow:
SVT och de större tidningarna bör ta åt sig!

Kan bara säga att jag håller med!!!

Är sååååå trött på detta eviga tjat om Malin!

Det har ju tyvärr varit så i evigheter. När Roffe låg rankad världsetta med Pialotta så rankade en av sveriges större tidningar malin högre på sin "bästa idrottsmän för året"-lista. Han låg ca 30 placeringar lägre ner..

Vad är talang & att lyckas jämfört med att rida i raffset? :smirk:

(Nej jag säger inte att Malin inte är jätteduktig, men sveriges andra ryttare glöms ofta bort även om de presterar bättre.)

En väldigt bra och nödvändig artikel! Varför kan vi inte få ha fler ryttarstjärnor för? För enligt mig är det bara Malin som behandlas som en stjärna av pressen.

Ska jag vara ärlig så tycker jag att Malin Baryard är en SKIT!

Har du träffat henne? För det låter mest som avundsjuka.
Jag tycker Malin är jätteduktig och vi ska vara stolta över henne.
Det finns andra som är minst lika bra, men vill de synas får de anstränga sig mer, Malin har ju kommit dit hon är för att hon jobbat sig dit.

bra artikel!

är så trött på allt detta snack om Malin helatiden. Inte för att jaghar nåt emot henne eller hennes ridning hon är väldigt duktig och jag skulle ge allt för att ha komma upp på samma nivå som henne, men jag tycker det finns bättre svenska ryttare än henne på samma nivå....

Ja Malin är SKIT...o ja jag har träffat henne! Jag har sett henne på tävlingsplats o vet vilket beteende hon har där. O det är inget man hänger i julgranen.

Ja verkligen Malin tar för stor blid i media.. de gör att man har tröttnat! Det finns miljoner bättre svenska ryttare som jag tycker man ska uppmärksamma..!! känns skönt att de e andra som oxå tycker som jag!!

Visst finns det flera bra ryttare i Sverige men Malin är den ända som har förstår hur bra media är för karrären. Hon har ju gjort jättemycket för ridsporten genom att synas i media. Gjort en bra marknadsföring för sig själv och sporten. Inget fel på Nicklas och exempelvis Roffes ridning eller hästkunskap.... men de är ju så tråkiga.

:)

Ja det en behöver ju inte utesluta det andra. (Som det gör nu)
Malin är duktig, OCH medial, inte snack om det.
Men det borde ju inte betyda att inga andra duktiga ryttare inte skall få sin väl förtjänta plats i mediabruset. För visst finns de!!!

jag håller med, det FINNS fler än Malin Baryard.
och det finns även fler GRENAR inom hästsporten :smirk:

.Det finns andra som är minst lika bra, men vill de synas får de anstränga sig mer, Malin har ju kommit dit hon är för att hon jobbat sig dit.
som att rida i raffset för 11 år sedan menar du?:smirk:

Nej ärligt, Malin är jätteduktig och har en enorm känsla för det hon gör, men man måste släppa fram fler duktiga talangfulla ryttare för att dom ska få rutin att rida dom stora mästerskapen.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka