Skaune

Trådstartare
En liten fråga om Vaggeryds travbana nu när säsongen snart skall starta där.

Finns det några slingor, mindre banor eller liknande som man kan använda för värmning i samband start där?

Sv: Vaggeryd

Hej.
Det finns en rakbana och en liten slinga bakom stallarna att värma på om man inte vill värma på banan.:)

Inte så lång. Tror den är mellan 700 m och 900 m. Ligger precis bakom stallarna mot skogen.

Lånar lite ;)

Hur får man tag på någon på Vaggeryd? Hemsidan är ju tja.. måttligt informativ..

Hej.
Jo hemsidan har varit hopplös sedan i höstas. Men nu ska den igång snarast. Du kan ringa till sekreteriatet 0393-12585.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Nu kommer en sån där okunnig fråga. Men vi skall iväg på kurs över dagen. Hästarna går på gräs så har inget hösilage vi kan ta av...
Svar
8
· Visningar
1 044
Senast: Pegasus63
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon