Väggar inuti box.

H

Holma

Hej.
Tänkte höra med er vad ni har för matriel inuti boxen på väggen? Är ny här så det kanske finns flera tådar redan om detta... Gärna bild om ni har.
Tack på förhand!:)

Sv: Väggar inuti box.

Jag tror vi har plyfa på våra väggar, om du menar det som är utanpå väggen liksom? Har gipsskivor under tror jag och plyfan utanpå.

Sv: Väggar inuti box.

i har stall i en gammal largård som vi har buggt om, jag tror iaf att det är först cement sen är det vanliga räder utan på. Emellan cementen och brädorna är det typ 10 cm men luft eller med sånt där gult som kliar hehe(har glömt vad det heter haha)

Liknande trådar

Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 794
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 087
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 630
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 332

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka