Vägg dekorationer

orientalkatten

Trådstartare
Behöver lite input med att snygga upp hemmet med personlig konst som inte kostar för mycket.
Har börjat så smått med att köpa fågeltavlor med snygga ramar. Ramarna har jag målat svarta. Har 2 fågeltavlor till i fula ramar som jag ska hitta ramar till.
Mycket djurtema hemma, inte för gulligt eller bling vill jag ha tips på.

Bifogade filer

• FÅGLAR.webp
    FÅGLAR.webp
    25,6 KB · Visningar: 28
Jag har en tavelvägg med bl.a bilder jag tagit själv och loppisfynd. Plus nån poster från nåt företag.

Denna vägg har jag fyllt med herbarium, som jag hittat på loppis eller tradera :)
20210316_164033-01.webp

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
706
Senast: Åsa A
·
Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: MiaMia
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 309
Senast: manda
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
409
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka