Vägg dekorationer

orientalkatten

Trådstartare
Behöver lite input med att snygga upp hemmet med personlig konst som inte kostar för mycket.
Har börjat så smått med att köpa fågeltavlor med snygga ramar. Ramarna har jag målat svarta. Har 2 fågeltavlor till i fula ramar som jag ska hitta ramar till.
Mycket djurtema hemma, inte för gulligt eller bling vill jag ha tips på.
 

Bifogade filer

  • FÅGLAR.webp
    FÅGLAR.webp
    25,6 KB · Visningar: 28
Jag har en tavelvägg med bl.a bilder jag tagit själv och loppisfynd. Plus nån poster från nåt företag.

Denna vägg har jag fyllt med herbarium, som jag hittat på loppis eller tradera :)
20210316_164033-01.webp
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
536
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 228
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 729
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp