Världens finaste solstråle (bild)

snurpe

Trådstartare
Denna fina bild lyckades jag ta på min solstråle Isac, 3 månader gammal. Brukar inte lägga upp så mycket bilder på honom här, men kände att jag ville dela med mig av denna. Är han inte underbar!?

070909%20012forminskad.jpg


:love:

Har ni lyckats ta några riktigt fina bebisbilder på sistone?

/snurpe

Logga_buke2.JPG
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Jo, det är han!
Oj så mitt bebis-sug satte igång nu! Bara 20 veckor kvar till ETA...
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Va gosig han såg ut !

Går det bra om jag lämnar av syrrans gamla trasseltik (hon brukar oxå gå runt & le:D) och lånar din son en stund ? (på obestämd tid:angel:)
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Sicken sötis!!:love:

Har inte laddat upp de senaste bilderna på guldklimpen här hemma men här kommer en där han är 5½ månad gammal och precis har lärt sig sätta sig upp själv
13600366.jpg


Han är nu 6½ månad och kryper och reser sig och terroriserar sin mamma hela dagarna med nya bus:love::devil:
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

*kl*

Vilka sötnosar! Nu tenderar tråden kanske att bli en "sötnos-tråd" men jag tänkte iaf bidra med en dagsfärsk bild på min lillkille som blir 3 månader i morgon...

070911.jpg
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Sötnos! Vår lillkille blev 3 månader för en vecka sedan så de är nästan jämngamla :)

/snurpe

Logga_buke2.JPG
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

oj jisses vilka söta bebisar. min bebis ligger i magen och fick se bilder i går på ul. barnmorskan sa att h*n var en riktigt fotomodell och efter att ha sett era bilder längtar man ju ta mig sjutton ännu mer till februari. :love::love::love:
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Har en fin bild på Elivia och hennes pappa (min man:idea:).

Hon är 4 veckor nu, ruskigt vad tiden går fort.

DSC_0154.jpg
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Han är jättesöt!

Jag tog en härlig bild på min 16-månaders idag. Han var så glad.
DSC00196.jpg
 
Sv: Världens finaste solstråle (bild)

Oj, vilken glad kille! :love:

Fast alla bebisar i den här tråden ser ganska glada och söta ut. :)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 253
Senast: Madalitso
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 501
Senast: super
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 044
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 038
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp