Världens bästa mamma

L

Lea

Vill bara berätta om min mamma som är bäst i hela världen.

Idag är det söndag och både mina föräldrar och jag var ute igår, vi är inte bakis - bara lite söndagsloja :p. Vi sitter inne med pyjamas och morgonrock och dricker té. Jag har varit vid datorn ett bra tag och helt plötsligt kommer hon in med våfflor :love: Så sitter vi ihop tillsammans och äter våfflor såhär på söndagseftermiddagen. Hon vet verkligen vad man behöver, exakt när!

Förövrigt är hon bäst på alla andra sätt och vis också. Hon hjälpte mig ur en fruktansvärd depression som jag genomled för två år sen och fick mig att bli lycklig över att finnas till igen.

Hon är min största förebild och bäst i hela vida världen. Ville bara att ni skulle veta det :p
 
Sv: Världens bästa mamma

Önskar det var någon av mina barn som skrivit de vackra orden!

Hoppas du visar din mamma tråden!
 
Sv: Världens bästa mamma

Ja, det kanske jag borde. Jag har liksom börjat fundera på hur det är att vara mamma. Det är väl nått decennium till dess men ändå. Vilket JÄKLA jobb ni gör! Ni har inte bara ett eget liv utan flera andras att driva. Ni är allt som oftast motorn i familjen och vad som än händer kan jag alltid gå till min mamma - vad det än handlar om. Om jag är hälften av vad min mamma är när jag är i hennes ålder så är jag glad! :)
 
Sv: Världens bästa mamma

Du låter som en härlig glad tjej med en väldigt bra mamma! Jag hoppas att mitt barn tycker lika bra om mej som du gör med din mamma. Ge henne en stor kram!
 
Sv: Världens bästa mamma

Jag blev så glad och tårögd när jag läste det här! :love: :bow:
Vad härligt med någon som har förmågan att också se och uppskatta det som är bra och värdefullt.
Det är en egenskap du kan vara glad över att ha!
Kram till dig och din mamma!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 816
Senast: gulakatten
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 383
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 710
Senast: Nepenthe
·
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 278
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Bästa film
  • Brist på empati

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp