Ofeigur1979
Trådstartare
Har två unghästar. Ofeigur som är efter Rekkur frà Audsholtshjáleigu och Teitur som är efter Feykir från Knutshyttan. Rekkur har jag ingen koll på alls . Han är inte visad eller tävlad så mkt vad jag har hört. Någon som vet ngt om han? Ev har ngn avkomma? Feykir vet jag mer om eftersom jag bor väldigt nära Jökull och Bri som han ägs av nu. Vi har varit där och kikat på han en gång. Väldigt trevlig häst!=) Ngn som har avkommor efter han eller känner ngn som har? Skulle vara skoj att höra hur dom är.
Har precis börjat med Ofeigur som är en fyrgångare med fint steg. Dock inte visat ngn tölt än men det kommer säkert. Han har en väldigt stark trav. Teitur är en femgångare som är väldigt försiktig och känslig. Han blir tre i sommar så ska börjas med till hösten. Vore tacksam för svar.
Har precis börjat med Ofeigur som är en fyrgångare med fint steg. Dock inte visat ngn tölt än men det kommer säkert. Han har en väldigt stark trav. Teitur är en femgångare som är väldigt försiktig och känslig. Han blir tre i sommar så ska börjas med till hösten. Vore tacksam för svar.