Vad tycker ni?

Hallau

Trådstartare
Jag har en kennel och senare i sommar/höst ska jag starta mitt hund företag.
Vad jag funderar på är om jag ha samma hemsida eller om jag ska göra en hemsida till var.
Är ju lättare att bara ha en. Men funderar på om det ser lite oseriöst ut att ha båda på samma hemsida?
Vad tycker ni?

Sv: Vad tycker ni?

Jag tycker olika hemsidor. Du kan ju ha samma layout och upplägg men att blanda kennel med övrigt företag tycker jag oftast inte blir så bra, har man då hund av helt annan ras kan kenneln verka avskräckande. Däremot kan du ju länka till den andra hemsidan på den enas sida och tvärt om.

Två hemsidor, men länka gärna mellan. :)

Hunduppfödning och affärsverksamhet bör hållas åtskilda tycker jag, men gärna referera till varandra.

Håller med de övriga, 2 olika hemsidor men med länk mellan och gärna samma upplägg så att man ser att de "hör ihop"... Hmm, lite flummigt skrivet men hoppas du förstår :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
924
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 215
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka