Vad tycker ni?

Snygg hemsida! Gillar att det är "rent" och inte plottrigt med en massa färger. Sidan går snabbt att ladda eftersom bilderna är små. Gillar menyn och att den utvidgar sig så man kan gå direkt till det man är intresserad av.
 
Enkelt och snyggt!
Personligen tycker jag dock att det ser lite oproffsigt ut att ha tabeller där "ramarna" är i "standardutförande". Och det känns lite förvirrande att det inte blir en vanlig länkpekare när man klickar på länkarna i de utfällbara menyerna.
Fina bilder! :) Bra att man kan klicka för förstoring, men det vore kanske bra om man kunde ta sig tillbaka utan att klicka på "bakåt" när man väl har "öppnat" en bild.
 
Ta bort tabellerna och ändra färgen på menyn för jag kan inte se de olika meny-orden om jag inte har på mig glasögonen o hur ska då gamla mormor se?!

Annars en ren o fräsch hemsida :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
208
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
625
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
271
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: AlinaT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp