Vad tycker ni om Old mac's skor?

V

Vikkan

Hej!

Vad tycker ni om old mac's? Är de bra? Slits dom ut lätt eller håller de länge? Ska man ha old mac's till alla hovar? Är de svåra att använda? Min häst har gått utan skor förr men nu har han skor igen, han har haft de i ett halvår.

MVH Vickan

Sv: Vad tycker ni om Old mac's skor?

Hej vickan!

jag vet precis hur du känner!
Jag hade samma problem förr. old mac´s skor är väldigt bra och dom är mycket tåliga! Jag tycker att du ska prova old mac´s skor!!!

Mvh Cissi

Sv: Vad tycker ni om Old mac's skor?

jag har provat dom, men jag tyckte dom var hemska.
Hästen kändes jätte klumpig och tung i steget:crazy: (kändes som o rida en häst i gummistövlar)
De skavde också i karlederna så jag skickade tillbaka dom.
Så det är inget jag rekomenderar iaf.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: Freazer
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 593
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
27
· Visningar
2 227
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama