Vad tycker ni? Kavaj vs jacka...

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Mrs_Malfoy

Jag läste en insändare i Ridsport idag som handlade om den "nya" reglen att man får ha vindjacka på sig på tävlingar upp till regional nivå. Skribenten tyckte detta var helt fel. Han tyckte att kavajtvång skulle finnas på regionaa tävlingar och uppåt. Jag måste säga att jag verkligen håller med honom. Tycker det är hemskt att se ryttare rida i jackor på r4egionala tävlingar. Ingen stil alls enligt mig...
Rider man regionalt och uppåt borde man att skaffa sig kavaj.
Ok att man rider i jacka på klubb och lokala tävlingar men inte annars tycker jag.
Vad anser ni om detta?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 542
Senast: Cambrie
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 056
Senast: fio
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 103
Senast: Unafraid
·
Hoppning Hur tolkar andra följande bestämmelser? och samt Anledningen till min fråga är en tävling för några veckor sen då det varma vädret...
Svar
17
· Visningar
2 661

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark

Omröstningar