Vad tycker alla om produkten Chevinal Plus?

Sv: Vad tycker alla om produkten Chevinal Plus?

Jag tycker chevinal är bra.. vill att alla mina hästar ska ha de men 4 av 6 total vägra gå nära krubban när de e chevinal i maten... så de e bara 2 sto som får de..

ah jag kan ha fel eller så var det så länge sen jag ens petade på något sådant, hade för mig att det var vatten som utgjorde störst del av ingredienserna men kan ha tänkt på något annat.

Usch, nu fick jag ont i magen.
Har annvänt Chevinal plus i tre år nu, och det har jag ändas gett med Betfor, Mustang orginal, Linfröolja och vitlöksflingor..
Inte har jag fått/tagit reda på att det inte täcker upp alla Mineraler/vitaminer som en häst behöver.
Men som tur är så har inte mina två hästar dött över det.
ska nog ta och köpa något annat.

vet inte vart jag vill komma med detta inlägg.. men aja x) kommer följa tråden flitit!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 937
Senast: tanten
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
803
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Behöver tips på vad jag kan ge min häst för att han ska gå upp i vikt. Han äter så mycket hö han orkar men de räcker inte. Han har en... 2
Svar
26
· Visningar
1 272
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31