Vad tror ni?!

F

froggy

Jag har tävlat en Clear Round 40 km och min häst klarade det och vart fullt Godkänd. Och om ca 3 månader ska jag tävla igen, Vasaritten 11 Augusti 50 km, Tävling. Och så har jag tänkt tävla i Härjedalsritten, men då är det så att den är den 25 Augusti, alltså 2 veckor efter Vasaritten. Och då undrar jag, hur skulle ni ha gjort?
Skulle ni ha tävlat 2 veckor efter den andra tävlingen?
Och i härjedalen har jag då tänkt tävla 65 km. Vad tycker/tror ni?

Sv: Vad tror ni?!

Jag skulle hellre ta Rimboritten i slutet på juli och sedan Härjedalen, 2veckor tycker jag är lite kort emellan.

Jag skulle hellre ta Rimboritten i slutet på juli och sedan Härjedalen, 2veckor tycker jag är lite kort emellan.

Fast jag kan ju inte rida Rimboritten för den är för långt bort för mig.
Jag ska rida Vasaritten och Härjedalsritten för dom ligger närmare där jag bor liksom.. :crazy:

Det är ju svårt för oss utifrån att svara på det. Det beror ju på hur bra kondition hästen har och hur fort den återhämtar sig. Jag skulle nog försöka att åka till någon annan tävling..

/ Sarah

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: tara
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: seahawk
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 586
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka