Vad tror ni?

Sv: Vad tror ni?

Med risk för att det kan bli en knasboll med Armbro Goal på ett Quick Pay-sto men slår det rätt kan det bli bra. Linjeavel på Star's Pride har ju också fungerat i alla tider...
Hoot Mon kommer så långt bak här så den bortser jag från (annars hade jag sparkat bakut, för den vill då inte jag avla vidare på mer än nödvändigt).

För övrigt har jag ridit och kört Högåsflickan...:)

Senast ändrad:

Med risk för att det kan bli en knasboll med Armbro Goal på ett Quick Pay-sto men slår det rätt kan det bli bra. Linjeavel på Star's Pride har ju också fungerat i alla tider...
Hoot Mon kommer så långt bak här så den bortser jag från (annars hade jag sparkat bakut, för den vill då inte jag avla vidare på mer än nödvändigt).

För övrigt har jag ridit och kört Högåsflickan...:)

Har du?! Vad spännande! Hur var hon?

Det är helt sant att avkomman skulle kunna få lite kreativt temperament. Jag önskar att jag kunde säga att märren är världens snällaste häst - det är hon 90 % av sin vakna tid - men hon har också slagit sönder ett antal vagnar och 3-åringen efter henne slår friskt den också.

i såna fall skulle jag inte våga mig på Armbro Goal :crazy: sen tycker jag att det blev lite väl mycket procent i inavel, men det skulle nog va ett roligt experiment :idea: :D

Har du?! Vad spännande! Hur var hon?

Det var någon gång kring-87, då jag jobbade extra hos Hellerstedt på Axevalla under helgerna. Det var en snäll men lite "oansenlig" häst. Vi var ofta och red på heden och hon var i alla fall rolig att rida. :)
I lopp var hon kanske ingen stjärna men jag tycks minnas att hon gjorde vad hon kunde iaf.

Hihi, ja det skulle nog kunna bli livat!

Det kommer aldrig hända, ska jag lägga sådana pengar på en hingst så byter jag sto först. Men ett intressant projekt skulle det allt vara ändå...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 743
Senast: tuaphua
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Äldre Mina föräldrar ska sälja sitt hus, eventuellt till min lillebror till ett förmånligt pris. Om detta sker kommer jag få motsvarande summa...
Svar
18
· Visningar
1 921
Senast: Verdandi
·
Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 641

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka