vad tror ni om detta

kingkong

Trådstartare
En häst i stallet, som innte rids särskilt mycket-5 år är den. På morgonen har den varit smått svullen över kota och karled vb ca två vecor, men är ej varm ej halt eller nåt sånt och det försvinner efter en stunds rörelese. Kan det vara en stukning /vrickning?? vad tror ni??

Sv: vad tror ni om detta

Är den bara svullen på morgonen innan utgång kanske det kan vara cirkulationsrubbning, många hästar blir ju tjocka i benen över nätterna...

Sv: vad tror ni om detta

Håller med AnnaKarinA. Speciellt nu när de börjar komma in och har varit vana att röra sig fritt i hagen på nätterna innan.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 136
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 475
Senast: tuaphua
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 142
Senast: lundsbo
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 591
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar