Vad tror ni om detta täcke?

Ser jättebra ut ju, inte ofta man ser fleecetäcken med bogveck, har jag nånsin sett tro... :confused: O vad fina färger det fanns... :love:
Vad kostar det?

:love: :love: shires.. har inte just det, men många andra shires (ridtäcke, stalltäcke, utetäcke) och ja älsker verkligen dom täckerna..

då blr det till att beställa ett sådant.Dom kostar föresten 365 kr. :banana:

:crazy:
Blä jag hatar när man ser saker som man tänker: "åååh" om och så inser man att man inte har någon användning för det. :crazy:

visst var dom :love:
Och dessutom har dom bogveck, X-gjordar och svanslapp :love: :love: :love:

Jag har såna till båda mina pållar och med tanke på hur den ena behandlar sina täcken så måste dom vara jäkligt hållbara :D

hur är dom i stl.?
Dom finns ju i både 130 och 135cm.
Pållen har båda dom stl. :confused: :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
660
Senast: MiniLi
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 507
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Utrustning Hej! Närmar mig nu min första vinter med transport och funderar på det här med broddar. Jag har ett Fautras och jag misstänker att den...
Svar
4
· Visningar
325
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka