K
Karamella
Jag och sambo har lessnat på dom dyra priserna i sthlms län och tänkte flytta uppåt i landet. Visserligen inte så långt. Svärföräldrarna bor i Falun och mina bor i Norrtälje så vi tänkte någonstans mitt imellan. Hittade det här huset http://www.bostad.dn.se/bostadsborsen/sok/results/NPI-object_Frame.asp?objektid=2726809&service=hemnettogp&hitfrommap=1 vad tror ni om det? Vi är 2 vuxna, 2 stora hundar, 7-15 marsvin (föder upp så det är olika), 5 fåglar, 4 tamråttor och 2 shettisar (sto + föl)
Huset ser ganska risigt ut, men vi renoverar gärna och eftersom att jag är sjuksriven så är jag hemma hela dagarna.
Vi tänkte eventuellt åka och kolla på det på onsdag eller torsdag. Idag bor vi i en lägenhet på 69 kva på 3 våningen (ingen hiss) Vi längtar båda ut på landet.
Huset ser ganska risigt ut, men vi renoverar gärna och eftersom att jag är sjuksriven så är jag hemma hela dagarna.
Vi tänkte eventuellt åka och kolla på det på onsdag eller torsdag. Idag bor vi i en lägenhet på 69 kva på 3 våningen (ingen hiss) Vi längtar båda ut på landet.