Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Hoppas! :banana: :banana: :banana:

Gör ett nytt test! :bump: :bump: :bump:

Min sambo tvingade mig att köpa ett dubbelpack när jag var 5 dagar sen. Själv var jag, efter mer än tre års försök att bli gravid, helt övertygad om att få ett minus och blev skit förvånad när det var ett plus! Sen gjorde jag det andra testet efter en vecka och då var det fortfarande ett plus, nu har magen fått ett eget liv och den lill* där inne lever rövare konstant :love:

Fortsätt hoppas och försöka, lycka till!
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Nä, under hela tiden jag tog p-piller, 5 år, och de 6-7 månaderna jag varit utan, har min mens kommit på dagen. 28 dagars menscykel.:)

(Undantag om jag var sjuk osv.)

Synd att du inte kom iväg igårkväll:(
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Tack Vilya!!

Jag tror fortfarande inte det är ngt, eftersom det kom ett minus i lördags, men vem vet, det kanske var för tidigt att testa då??:idea:

Jag lovar att återkomma, och önskar dig all lycka med lill.bebbe!:D
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Tycker du kan vänta ett par dagar till med att testa, som Mino sa är det ingen idé att hamna i testarträsket...

Gravtest kostar pengar...
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Ja, jag väntar på mensen, eftersom jag fortfarande tror att det är mens och inte bebis. :D

Har jag inte fått mens till fredag/lördag, kan man börja tro ngt annat.:p

Det bli i alla fall inte test förrän efter den 27:e. Är bortrest tills dess:)
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Som jag nyss skrev i en annan tråd: IDAG känns det som om Tant Mens kommit och knackat på dörren. Hon har inte kommit in än, men det är bara en tidsfråga:smirk:

Men vi kör så det ryker nästa månad!:banana:
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Inte för att ge dig några falska förhoppningar (när du är så inställd på att det inte är något på gång i din mage;) ).
MEN när jag blev gravid trodde jag i ca tre-fyra dagar att mensen var på väg för det vad precis så det kändes hela tiden, runt förväntad mensdag.

Inget kom dock och nu är jag i v 23 :D .
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Idag kom lite mer blod i den sk. mensen, och jag testade, för att slippa ens fundera på om det kanske var en bebbe på g.:angel: :p

Det är ingen bebbe, men mens. Den verkar nog kanske ha blivit oregelbunden??

Kan mensen efter att ha gått som en klocka, bara bli oregelbunden?? i mitt fall från ca 28 dagar till nästan 31?? Det LÅTER inte som så stor skillnad, men jag har alltid kunnat säga vilken dag den ska komma, och aldrig haft fel...:confused:

Nästa månad kommer vi att köra varannan/var tredje dag plus att ÄL-testa, så kan man i alla fall inte vara helt lost :D
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Eina skrev:
Idag kom lite mer blod i den sk. mensen, och jag testade, för att slippa ens fundera på om det kanske var en bebbe på g.:angel: :p

Det är ingen bebbe, men mens. Den verkar nog kanske ha blivit oregelbunden??

Kan mensen efter att ha gått som en klocka, bara bli oregelbunden?? i mitt fall från ca 28 dagar till nästan 31?? Det LÅTER inte som så stor skillnad, men jag har alltid kunnat säga vilken dag den ska komma, och aldrig haft fel...:confused:

Nästa månad kommer vi att köra varannan/var tredje dag plus att ÄL-testa, så kan man i alla fall inte vara helt lost :D

har du precis slutat äta p-piller? för när man äter p-piller så kommer ju mensen regelbundet var 28:e dag för du har ju ingen egen ägglossning utan det är ju pillrena som styr... och när man slutar så kommer ens egna cykler fram och har man otur så har man både längre och oregelbundna cykler...
 
Sv: Vad tror ni...(ännu en sån tråkig tråd)

Nä, det var ca 6-7 månader sen jag slutade, så det ska inte vara det som spelar in, tycker man?

Kanske har inte ÄL kommit igång ännu? Kanske tar längre tid än ett halvår från det att man slutar med p-piller??

Det kan säkert bero på bla att jag ökat i vikt, och inte är lika aktiv länge oxå. (Är inte överviktig, men jag var i MKT god form innan jag träffade min nuvarande sambo :D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 651
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 719
  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 500
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 896
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp