Vad skall jag göra? :'(

S

Sarasara

Min älskade lilla katt blev steriliserad igår och idag mådde hon inte så jättebra pga operationen..

Precis efter att jag gick till stallet vid 17 tiden så gick hon ut genom kattluckan som vi måste ha öppen för vår andra katt...

Tydligen så går katter som inte mår bra ofta och gömmer sig och hon har gömt sig ute någonstans :crazy: ..Hon har varit ute jättelänge nu och jag är jätteorolig!!

Hon kommer vanligtsvis när man ropar på henne och jag har vart ute och ropat i säkert 20 minuter men hon kommer inte..:cry:

Jag blir så orolig, tänk om hon fryser ihjäl under natten :cry:

Har någon några tips på att få in henne??

Sv: Vad skall jag göra? :'(

Jaa hon kom in sent igår natt för hon var törstig :bow:

Vilken tur att hon kom in :)

Detta är ett vanligt beteende för katter, så du behöver inte vara orolig om samma sak händer igen! Tänk dej själv att ha genomgått den operationen ;)

Fast hon skall väl inte gå ut så snart efter en operation?!? Tänk på inektionsrisken!
Hoppas hon mår bättre nu, är hon fortfarande slö och hängig bör du nog höra med vet.

MÅSTE du verkligen ha kattluckan öppen nu när du har nyopererad katt?:eek:
Kan ni inte öppna dörren för att släppa in och ut den andra? Det kan verkligen inte vara bra att låta en nykastrerad hona springa ute.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej alla! Jag har en gammal katt. Hon har alltid varit lite speciell och som liten tippade jag på att hon inte skulle bli särskilt...
Svar
5
· Visningar
1 874
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag har ju sen i somras innätad balkong. Världens minsta men ändå. Fröknarna är inte särskilt roade nu när det blivit kallt. Men Lukas...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 047
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 208
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa I stallet där jag har mina hästar finns det fem katter. Katterna fanns där när nuvarande ägare flyttade in (drygt 1 år sedan) och är...
2
Svar
34
· Visningar
5 516
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar