Vad ska ni ge vovven i julklapp?

Y

YellowGiraff

Vad ska ni ge vovven i julklapp?

Själv ska jag ge min leksaker, godis & ben. :d :smirk:

Sv: Vad ska ni ge vovven i julklapp?

Jag har slagit in ett mjukdjur, och ett pipdjur till min hund, och lagt dom paketen bland alla andra paket under granen.
Nu nyss.... upptäkte jag att han tjyvöppnat BÅDA paketen, men inte rört några andra:crazy:

Kan en 10 årig bichon frisé vid namn TULO läsa:confused: :confused:

* Jenny *

Ja, jag ger ju faktiskt mina jyckar julklappar. *skvallra inte till mina träningskompisar, de skulle skratta åt mig :o :o *

De får i år 4 st paket.

Julklapp 1: Ett varsitt paket med 10 st vitlökskorvar (för hund). Varav en är korvarna är öppnad så de känner doften av den.

Julklapp 2: Sina aktivitetsbollar med foder/godis i, så det har en stunds aktivering medans vi äter eller gör annat. Då får de vara ute på tomten en stund.

Julklapp 3: En julaftonspromenad på 2h och avslutar med ett litet träningspass.

Julklapp 4: Ett varsitt märgben att knappra på senare på kvällen.

De får dessutom leta fram sina julklappar själva. Nu när de är lite äldre så tar de det lite lugnare när vi säger varsågoda. I början fick man hålla i granen. :angel:

Grisöron, tuggben och en massageborste

En aktiveringsboll och ett grisöra så han har nåt att göra medan familjen sitter och pratar/äter.

Tofflan skrev:
En aktiveringsboll och ett grisöra så han har nåt att göra medan familjen sitter och pratar/äter.

Hade lämnat min aktiveringsboll utomhus över natten, med lite lite godis kvar i. Tror Du inte att en dum råtta eller något har gnagt upp hålet och krypit in för att sno godisarna.

G.A / med en aktiveringsboll som har hål stora som 5 kronor. :crazy: Vad kan man ha för godis i dem??? :confused:

Jag brukar aldrig ge min hund julklappar. Men idag fick han faktiskt två vomben, en aktiveringsboll och en mjuk nalle som brummar när man trycker på den (vilket han kanske inte gillar, han hatar ju pipleksaker:eek: ). Men det var ju baaaara för att han har ont i lilla svansen...:angel: :love:

Haha dom är ju ändå gjorda i ganska hårt material,måste vara en råtta som har tuggat mycket V6 eller något. :D

Du får väl trycka in en falukorv! Borde vara lagom krångligt att få ut ;)

Tofflan skrev:
Haha dom är ju ändå gjorda i ganska hårt material,måste vara en råtta som har tuggat mycket V6 eller något. :D

Du får väl trycka in en falukorv! Borde vara lagom krångligt att få ut ;)

Får göra det!! Eller någon liten chihuahua. :angel: :angel:

Han har precis kostat oss 1900 i veterinärkostnader. Så någon julklapp blir det inte för "rymmaren"! :angel: Men han ska få egen jultallrik hos "mormor" och "morfar" imorgon och ett extra öra kan han väl få på julafton! :D

/Timsetim

Ett stort tuggben, 50 cm eller så (Izor är ju en dvärgschnauzer, så det ska bli intressant se hur han hanterar ett ben som är större än han själv).
Det blir nog något annat också, godis eller så.

Annars duger nog kartongerna från våra julklappar, för Izor älskar kartonger.:D

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 525
Hundhälsa Hunden äter nu detta foder ett tag för totalt paj mage. Jag har med kulor ut på promenaden som belöning vid behov. Men tänker när vi...
Svar
9
· Visningar
422
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka