Vad ska man välja ???

Nenneh

Trådstartare
Jo jag funderar på att vara med på min första keppnin eller hur det stavas :o
Så nu e frågan vad för gren ska jag välja? För han har svårt för traven i paddock likaså galoppen men tölten e klockren.
Så nu undrar jag vad man ska anmäla han i för gren:confused:
Han har ju tävlat med förra ägaren men jag vet inte i vad för gren så att säga :( Å det är så många som har tävlat här å kan f*n så MYCKET mer än mig :angel:
Tacksam för alla svar :bow:

Sv: Vad ska man välja ???

OT: Vart är den tävlingen? (Såg att du inte bodde allt för långt ifrån mina trakter :P)

Sv: Vad ska man välja ???

Ja jo d e sant :D Man ska ha roligt men ja kan inte hjälpa d blir så nervös när ja tänker på d.... Ska bli spännade att vara m på sina första tävling m Skuggi å ja islandshäst överhuvudtaget :D Tävlade ju mycket hoppning när ja va i tonåren innan olyckan vill säga :( men detta ser ja framimot ;)

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
5 602
Senast: Boj
·
Ridning Hej! Har nyligen blivit medryttare till en 11-årig islandshäst och behöver tips. När ägaren köpte honom stod han på lösdrift och var...
Svar
8
· Visningar
1 702
Islandshäst Jag har ett islandssto som är 12 år. Jag har haft henne sedan hon var 5 år. Innan hade jag en islänning som var en riktig töltmaskin...
Svar
17
· Visningar
5 243
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka