Islandshästryttare
Trådstartare
Söker lite inspiration, mitt jobb flyttar till andra lokaler och även om det är på pendlingsavstånd så är det inget pendlingsavstånd jag önskar ha dagligen resten av mitt arbetsliv. Jag är 40+ och har erfarenhet från olika myndigheter, FK, socialtjänsten och tingsrätt. Har en yrkeshögskoleutbildning med juridik som huvudämne och även en del ekonomi. Har läst en del kurser i juridik på högskola. Har en halvfärdig tidigare högskoleutbildning i helt annat ämne men det var inget som passade mig och det var över 20 år sen jag slutade den så det är inte ett alternativ att gå tillbaka till. Jobbat tidigare som administratör i bemanningsbranschen vilket jag inte är sugen på att gå tillbaka till. Jobbar idag som handläggare på myndighet. Har ett CV som er ut som att jag är lite hoppjerka efter min YH-utbildning men det har funnits naturliga orsaker till att jag sökt mig vidare, i snitt två år på varje jobb, haft tre jobb efter utbildningen.
Kan nog inte plugga mer, har redan ganska mycket studielån kvar att betala på. Kommer inte heller att orka med att jobba och plugga samtidigt då jag har en sjukdom som sätter stopp för detta. Flytta känns inte heller som ett alternativ och vet inte om det skulle bli fler jobbmöjligheterpå något annat ställe då jag redan bor i en av Sveriges tre största städer.
Så om någon har några idéer så får ni gärna ösa på med dem, själv har jag kört lite fast vad gäller jobbtänkandet.
Kan nog inte plugga mer, har redan ganska mycket studielån kvar att betala på. Kommer inte heller att orka med att jobba och plugga samtidigt då jag har en sjukdom som sätter stopp för detta. Flytta känns inte heller som ett alternativ och vet inte om det skulle bli fler jobbmöjligheterpå något annat ställe då jag redan bor i en av Sveriges tre största städer.
Så om någon har några idéer så får ni gärna ösa på med dem, själv har jag kört lite fast vad gäller jobbtänkandet.