Även här finns det en Pipen/Pipis/Pip. Ett pappersnamn med, men han presenterade sig som Pip och heter Pip.Och här sitter då jag med en katt vid namn Pipen. Det är gulligare än Gaphalsen. Frågor på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Även här finns det en Pipen/Pipis/Pip. Ett pappersnamn med, men han presenterade sig som Pip och heter Pip.Och här sitter då jag med en katt vid namn Pipen. Det är gulligare än Gaphalsen. Frågor på det?
Mina katter heter Spirit of Saint Louis samt Singoalla Spitfire...Vad tycker ni är bra namn till en katt? De vanligaste namnen är ju väldigt traditionella, som Maja, Nisse osv. Det är ju kul att döpa katten till något mer originellt Har ni några roliga tips på inspiration till andra namn?
Väninnans katter heter Lir, Orvar och Aky. Mina hette, Bengan, Bertil och Sivan, men även Margareta, Jan-Olof, Birgit och Anna-Lena.
En Zeus har vi också! En av hästarna heter Heta så jag tyckte vi skulle ha en Zeus också.Min första katt hette Haxxor, nörd som är.
Har Sudden och Zeus hemma nu, vi har även haft Fonzie och Venus här hemma.
Bodde ihop katter vid namn Cactus och Cikoria på gymnasiet ^^