Vad ska köpas i Falsterbo?

_Runaway_

Trådstartare
Ja det gäller väl att börja i tid ;) Med en månad kvar till Falsterbo vill jag veta vad ni tänkt köpa!

Själv är jag (fortfarande, ett år senare..) ute efter ett träns. Snyggt, bra kvalitet, matchande färg till sadeln, till ett humant pris.
Något schabrak, gärna Equiline
tävlingsmössa med plats för brodyr.

hm... kommer nog på mer :D

Sv: Vad ska köpas i Falsterbo?

Jag ska inte dit :(.
Inte en suck att jag har möjlighet att ta mig dit själv tyvärr.
Men nu håller jag på och ska ta körkort så jag får väll satsa på en tripp dit ner tills nästa år. :D (Då är jag i af ute i god tid ;) )

Jag haft så gott som köpförbud på hästgrejer bara för att kunna shoppa rejält i Falsterbo. Ska köpa:

Minst två par ridbyxor, gärna mörkbeiga.
Vitt hoppshabrak med svart och grå passpoal (om det finns)
Läderridstövlar (om jag inte hittat det innan)
Grå senskydd + strykkappor
Ofodrat regntäcke
Grått ulltäcke

*eskadron flexisoft runt om bruna antagligen
*läderstövlar (om några passande hittas)
sen ve tjag inte men det blir alltid massa annat nödvändigt och onödigt, kanske köper en korv med om jag skulle bli hungrig.

Ett par chaps!
Har bara haft stövlar nu i flera år, men så nu har jag börjat att "låna" :angel: syrrans chaps och dom är skit goa! Så jag känner att det är dax för ett par riktigt fina sådana! :D

Det är dyon hon har, så det blir garanterat ett par sådana;) :D :love:
Jag hade ett par för många herrans årsedan men dom dog..har saknat dom jätte mkt!..Fast jag tycker att dom nya är mkt skönare än vad mina första var..! :confused:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder hur länge ska man vänta på att en ägare hör av sig innan hästarna ska räknas som dumpade? Verkar som om jag jämt...
2
Svar
23
· Visningar
7 060
Senast: Lobelia
·
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 694
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 228
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 444
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar