Vad ska jag tänka på?

T

Tindra_III

Jag har precis blivit medryttare på ett travarsto på 7 år. Jag får hjälp av ägaren men tycker ändå att det är kul att få höra andras åsikter så ge mig tips på vad jag ska tänka på :D

IMG_0168.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_0129.jpg

Sv: Vad ska jag tänka på?

Jättefin häst. :) Men vad menar du att man ska tänka på?? Vad finns det att tänka på menar du? :p Tänka på som medryttare?

På första bilden ser det ut som att du har hamnat i stolsits. Så tänk på att räta upp dig så att inte dina skänklar hamnar för långt fram.
För visst var det ridningen som du ville att vi skulle kommentera? Fin pålle föressten och vilken VARM och SKÖNT overall du har! Avis..:o

Tänka på lite hur jag rider och sånt som ser ut som jag kan förbättra :) Sen kan du alltid ge lite tips vad du tycker jag ska tänka på som medryttare också :)

På första bilden ser det ut som att du har hamnat i stolsits. Så tänk på att räta upp dig så att inte dina skänklar hamnar för långt fram.
För visst var det ridningen som du ville att vi skulle kommentera? Fin pålle föressten och vilken VARM och SKÖNT overall du har! Avis..:o

Ja :) Tack för tipset! :bump: Haha ja den är skön :)

Jättefin häst. :) Men vad menar du att man ska tänka på?? Vad finns det att tänka på menar du? :p Tänka på som medryttare?

Tänka på lite hur jag rider och sånt som ser ut som jag kan förbättra :) Sen kan du alltid ge lite tips vad du tycker jag ska tänka på som medryttare också :)

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 766
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 085
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Tora
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama