Vad ska jag ta mig till?!

J

jessie23

Min katt slutar inte kissa inne! Det började för tre år sen när han hade urinvägs infektion och urinkristaller.. men han är bra nu och får specialmat..men vanan är inne.. vi har flyttat två ggr och nu är han inne katt tilsammans med sin tvillingbror... han sätter sig i täcken(som inte används) i nytvättade kläder i tvättkorgen.. och han går natuligtvis på lådan oxå.. men jag håller på att bli tokig!! jag måste kasta kläder för att inte lukten går bortoch det är ju inte så att han inte fått en chans 3 år!!

jag vet att det kan vara en protest att han är inne men vi bor på fjärde våningen...

han skulle trivas bäst där han fick vara ute som han ville.. men han är en stor jättebäbis som sover på mig varje natt som alltid ska sitta i knät eller bara ligga och mysa.
han behöver någon som kan ge honom båda!! hjälp! :confused:

Sv: Vad ska jag ta mig till?!

Har du testat feliway?
Annars skulle jag nog annonsera på alla omplaceringssidor eller först och främst höra med vänner, släkt och bekanta som bor på någon gård eller annan lämplig miljö för utekatt om de kunde ta hand om honom. Kanske på livstids foder - du betalar försäkring och kanske visst bidrag till maten också?
Han verkar ju inte trivas som det är nu tyvärr. Och om du testat feliway och problemen kvarstår och du inte lyckas omplacera honom så är det nog snällast för honom att få somna in. Men jag skulle testa det jag föreslog först.

Sv: Vad ska jag ta mig till?!

jag har faktist testat.. suck.jag har redan kollat i stallet där jag har hästen.. men tre katter och två hundar tyckte de att det räckte med så nu är jag ute på jackt.. men om någon vet nått om någon mirakel makare så hojta gärna..

Liknande trådar

Katthälsa Jag har stora problem med min hon katt. Hon föddes ensam utan syskon, inga döda kattungar föddes utan bara hon. Hon är korsning...
Svar
17
· Visningar
3 058
D
Katthälsa Hej, Skulle vara evigt tacksam för lite råd. Vi har en katt blandras norskskogkatt/bondkatt. Vi har även en ragdoll katt som vi köpte...
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: Tispe
·
Katthälsa Jag har en katthona på 2 år som går runt och skriker eller mer "parningsjamar". Det går lite i perioder, men väldigt ofta just nu. var...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: Sandraaa
·
Katthälsa Har börjat få rejäla problem med att vår kattdam kissar inne. I början kissade hon bara på kläder som låg slängda på golvet, det är ju...
Svar
12
· Visningar
4 499
Senast: Youmeoh
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama