Vad ska jag ha för frisyr?

millan10

Trådstartare
Jag har börjat tröttna på min frisyr nu och skulle gärna vilja testa något nytt. Mitt hår har en guld brun färg och jag är tunnhårig. Hade ibland önskat att jag hade tjockare hår. Mitt hår är också alldeles rakt. Det är inget bra hår att sätta upp frisyrer med. Jag brukar klippa det så att det går ca 5 cm nedanför axlarna.

Jag gillar såna här frisyrer och liknande men undrar om jag har tillräckligt med hår för att det ska funka att ha det så? Måste man göra mycket med en sån här frisyr? Har ni några andra förslag på bra frisyrer? Alla tips mottages och gärna bilder!

negx76.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Håller på och spara ut till min naturliga hårfärg som är ca 30% vitt/grått och resten typ mörk cendré (ljusare på sommaren). Har låtit...
Svar
7
· Visningar
955
Senast: Praefatio
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 669
IT & mobiler Jag är en idéspruta av dess like, men har svårt att förklara för omgivningen med vad jag menar många gånger och kom på den briljanta...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: Misantropi
·
Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
12 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp