annaklara
Trådstartare
Vad ska jag göra? Just nu känns det inte som jag kommer någonstans, jag vill komma upp i klasserna. Lära mig mer och bli en duktig dressyrryttare, men det känns som jag inte har några möjligheter. Nu kommer jag inte längre, jag blir aldrig duktig. Just nu rider jag på ridskola, cirka 1 gång i veckan lektion, och en gång i veckan rider jag till hästar åt min ridskolelärare men det är liksom inte så mycket lärorikt på det sättet, utan där lär jag mig mer hantera situationer och så. Sen rider jag ut i skogen typ de resterande dagarna i veckan. Jag vill börja tävla men det finns inga chanser, inga möjligheter. Min mamma är så himla anti till allting och vill inte låta mig skaffa en medryttarhäst, ta fler lektioner eller någonting. Mina vänner skaffar egna hästar och blir bara duktigare och duktigare, medan jag själv står kvar på samma plats som alltid och hoppas på bättre tider. Men nej, ingen förändring, vad ska jag göra? Allting är hopplöst. Och nej, jag tycker inte synd om mig själv, och jag vill inte ha några kommentarer om det. Jag känner mig bara väldigt nere för tillfället.