Vad ska jag göra?

Zarro

Trådstartare
Jag är väldigt sugen på att börja plugga men vet inte riktigt vad till vad.
Vill ha ett jobb med vanliga kontorstider eller ett där man jobbar natt.
Vill ha ett jobb där jag får lite utmaningar och det är varierande. Gärna inom Service branschen på något sätt och lite administration. Plus är om det är djurrelaterat, något med miljö och man även får vara utomhus ibland.
Är även intresserad utav att hjälpa människor.
Sedan vill jag plugga i max 3 år.

Det jag bör undvika är teknik.
 
Sv: Vad ska jag göra?

Varför går du inte till en studievägledare? Du verkar ha så många olika frågor om utbildningar osv, som en studievägledare kan hjälpa dig med :)
 
Sv: Vad ska jag göra?

Jag är väldigt sugen på att börja plugga men vet inte riktigt vad till vad.
Vill ha ett jobb med vanliga kontorstider eller ett där man jobbar natt.
Vill ha ett jobb där jag får lite utmaningar och det är varierande. Gärna inom Service branschen på något sätt och lite administration. Plus är om det är djurrelaterat, något med miljö och man även får vara utomhus ibland.
Är även intresserad utav att hjälpa människor.
Sedan vill jag plugga i max 3 år.

Det jag bör undvika är teknik.

Attans, jag som ville föreslå ingenjörsutbildningar där det finns gott om jobb.... Nyfiken fråga: Vad är det som sätter gränsen till 3 år om du är "väldigt sugen" på att plugga?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Stekspaden
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
708
Senast: niardasp
·
Tjatter Inspirerad av tråden om karriärbyte slänger jag ut frågan till allvetande buke; Vilket jobb skulle passa mig? Lite "kort" info om min...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 092
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sekretessbrott?
  • Håravfall
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp