vad ska jag göra med min text?

Isituss

Trådstartare
Jag har skrivit en text. Kanske är det bara en dikt, eller något till något spoken word grejs eller så är det en låt. Helst vill jag ha det till en låt MEN eftersom den är baserad på rim kan jag inte utveckla den till en hel låttext. Dessutom vill jag att den ska vara lite snabb och nästan aggressiv - alltså mer rapp/hiphopaktig vilket jag själv inte sysslar med alls.

Texten i sig vågar jag faktiskt säga är väldigt bra och jag har fått väldigt mycket beröm för den och därför har jag faktiskt väldigt hög tillit till den, om ni nu förstår vad jag menar med det. Därför funderar jag faktiskt på att ta kontakt med timbuktu. Han är en artist jag tycker är helt fantastisk, men sen vill jag också tro att han kan relatera till denna texten.

Min undran är bara hur jag ska göra? Dels vill jag ju få hans uppmärksamhet så pass att han svarar, så att jag då kan skicka texten till honom. Samtidigt tänker jag att jag kanske ska skicka ett mail med texten direkt, men tänk så snor han den då!

Jag inser självklart att detta är en väldigt naiv tanke, men jag hoppas också på något!:o:p

Sv: vad ska jag göra med min text?

Jag har genom olika omständigheter pratat med Jason ett par gånger och han är en trevlig reko typ.
Jag tycker du ska skriva ett mail och skriva just de du skrev här. Att du har en text du tror kan va något och som han skulle kunna relatera till.
Han brukar vara väldigt bra att ha och göra med.

Åh vad roligt :) jag tycker absolut att du ska kontakta Jason. Jag har också fått den uppfattningen att han verkar vara väldigt trevlig, som ju Poisonous skrev. Hoppas allt går bra, spännande ju! Lycka till! :D

Åh men vad kul att höra! Då ska jag faktiskt göra det.

Så då ät nästa fråga - vem mailar man till? Hittar ingen mail direkt till jason, men där emot manager och skivbolag. Till båda kanske? Jag vill ju inte tabba mig på att maila till "fel" person.

Kan du inte lägga upp texten så vi får kika?

Jasons mobilnummer hittar du för övrigt väldigt enkelt.

KL

Har glömt bort tråden lite, men har i vilket fall skickat ett meddelande till Jason på insta. Eller en kommentar snarare. Inser att det är lätt att missa den, men samtidigt känns det bra att den public eftersom jag är lite nojig :p Skrev visserligen inte texten, bara att jag har en idé osv. Om han inte svarar ska jag i alla fall försöka få tag i honom på något annat vis :)

Anna - Är som sagt väldigt nojig kring texten, och vågar därför inte lägga ut den :angel:

Hur menar du att man ska få tag i hans mobilnummer? Jag har i alla fall inte lyckats...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
393
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 868
Senast: em-pirre
·
Hästhantering Ursäkta det bibellånga inlägget, men jag känner att jag behöver beskriva det här i detalj för att undvika missförstånd. Var tidigare i...
Svar
14
· Visningar
2 263
Senast: havstomat
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 290
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama