Vad ska era barn ha för vinterskor i år

Mirre

Trådstartare
Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄
 
Viking ultra 2.0! Vi kör på dem för tredje året nu, de är superbra! Alltid torra och varma fötter och lätta att ta av och på!
 
Viking ultra 2.0! Vi kör på dem för tredje året nu, de är superbra! Alltid torra och varma fötter och lätta att ta av och på!
Håller med, absolut bästa vinterdojjorna! Sonen hade såna från 1-7 år ungefär och han ville aldrig sätta på sig några andra vinterskor.
 

Liknande trådar

Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
13
· Visningar
672
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 249
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 802
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 236

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp