Vad ska en tinker ligga på i pris?

C

Christin J

undrar detta p ga har hämtat hem en vanvårdad tinker från ett ställe i närheten av mig. De som har haft hästen ser inte att hennes båda framben är fulla av mugg och även de där bak är de. Hon har väldigt ont av muggen. Har börjat behandla så de blir bättre å bättre.
Hon var nästan helt brun när ja tog hem henne och nu ser ja att hon faktiskt är vit på massa ställen.

Har henne på prov nu. Och hon som har henne vill säger att tinkrar är så poppulära å stiger i värde mm och hon säger att hon ligger på 35 tusen. Men ja undrar om de stämmer? hon fick hem 5 tinkrar för de priset och stoet som ja har är inte nått speciellt och har ingen fin stamm mm.. men hon är fin de är hon. Men inge hanterad alls "enligt mig sj" å 5 år. har bara stått i en lerhage mm. Och jag gör allt jobb med henne nu har sj sett på nätet fina tinkerston för under 20 som är hanterade och jätte välmående mm.

Vad ska man dra till me för pris? tacksam för all hjälp ja kan få!

Kram christin :crazy:

Sv: Vad ska en tinker ligga på i pris?

dom ligger på det priset tyvärr.
bara pga av rasen..

har haft två tinkrar,en ettåring ligger på ca 20.000:-
mitt sto är ju väldigt snygg för att vara tinker och har blivit bjuden över
100.000:- för henne men hon är min :D

gå in på www.svenskatinker.se gissar på att det inte är mugg din häst har utan skabb..
det finns människor där du kan få råd m.m av

MVH

Liknande trådar

Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 989
Senast: Magica
·
B
Träning Hej. Suttit här ca 5 timmar nu och läst om lite allt möjligt. Allt från mugg till A2 virus till jobbiga hingstar och kände bara ett...
Svar
15
· Visningar
1 676
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama