Vad säger ni om Bozita kattfoder?

Saffransbulle

Trådstartare
Hej!

Nu när min kattkille börjar gå mot året och det är dags att byta till "vuxenkattfoder", så är jag jäkligt sugen på att byta bort Royal Canin också! Jag vill gärna ge min katt ett svenskt foder med svenska råvaror, och det skall ju just Bozita vara/innehålla.
Är det någon som har erfarenhet av detta foder? Är det något att ha?

Tacksam för hjälp :)
 
Sv: Vad säger ni om Bozita kattfoder?

Jag har testat det på mina katter och de gillade smaken. De hade tre foder att välja på och Bozita gick åt snabbast.
Jag har inte kollat näringsinnehållet ännu.
 
Sv: Vad säger ni om Bozita kattfoder?

Hej. Jag har en fem månaders gammal ragdollhona och jag kände som du; ville ge ett svenskt foder. Hon åt Hills när jag fick henne. Alla djuraffärsägare som jag har pratat med är positiva till Bozita kattfoder.

Selma äter och växer bra och är fin i pälsen. Jag ger blötfoder på morgonen och torrfoder resten av dagen. Än så länge ger jag ju bara av kattungefodret, men ser ingen anledning att byta senare heller.

Royal är säkert också jättebra,de har ju en stor andel av marknaden. Men just att det är ett svenkt foder tilltalar mig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
29
· Visningar
1 438
Senast: Hedinn
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 384
Katthälsa Hej. Vi behöver lite hjälp med fodertips till min mammas katter. Utekatter 8 & 12 år. Den äldre har problem med att hon kräks ofta och...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Rund
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 071
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp