Vad såg vi för fågel?

Mirre

Trådstartare
Såg en fågel när vi var ute och åkte idag som jag undrar vad det var för sort. Den var som en skata i storlek, möjligtvis något större och ljust persikofärgad på kroppen. Jättefin var den. Den kan ha varit lite gråaktik på magen men hann inte se ordentligt. Vad kan det ha varot för fågel? Någon som har någon idé?

Fina fåglar allihop, men ingen som stämmer in på den vi såg tyvärr. Den var enfärgad (tror jag, vad jag hann se alla fall)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
440
Senast: The Beast
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 318
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 400
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 646
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama