Jag tyckte att den var underhållande. Sen var det härligt med franskan tycker jag. Men nä, det var ingen hög kvalitetsfilm direkt. Men trots att den helt uppenbart är en B-film så kritiserar den mänsklighetens förstöring av jorden. Nedskärpning av haven, klimatförändringar etc. Mitt bland alla absurditeter som kommer med att ha en muterad haj i Seine.
Sen beror det ju på om man är en filmsnobb eller inte. Jag är det inte. Hellre en B-action än en trist prisbelönt film. Kvalitet är inte alltid underhållande.
Jag kan också tycka att det är lite trist att sitta och skratta åt andras smak mha en recension någon annan har skrivit gällande en film man inte har sett. Men visst, jag bjuder väl på det...
Nej alltså, jag "skrattade åt" recensionen snarare. Om ni är flera här som tyckte filmen var bra i sin genre är det ju super! Jag blev bara förvånad då jag ytterst sällan ser 1/5 recensioner från den sidan så det måste ju verkligen vara en ren fråga om tycke och smak och inte filmens kvalitet i sig.
Jag har varken sett denna, Hajen eller Sharknado så lägger noll värdering i för egen del.