Vad passar vi i...

A

Akila

Hej!
Jagoch min haffis tränar lite western och har även börjat tävladet lite smått på Haflingermästerskapen, eller, tävlat 1 gång. 2005, kom då 3:a så man blev sugen på mer. :d Det var en kombinerad Trail/pleasure tävling där de räknade ihop poäng. Är såhär att jag är sugen på att köpa nytt till iår då vi ska vara med igen är det tänkt.
Så kom nu med förslag!!:bump:
Kom gärna med kommentarer på sist m.m. är fortfarande nybörjare så vill ha massa kritik!
Här är vi på trailen 2005.
lol.jpg

Bilder från förra veckan när vi var ute o körde..
http://i113.photobucket.com/albums/n224/Miss_Svamp/DSC00052.jpg
http://i113.photobucket.com/albums/n224/Miss_Svamp/DSC00053.jpg
http://i113.photobucket.com/albums/n224/Miss_Svamp/DSC00051.jpg

Sv: Vad passar vi i...

Jag hade älskat om du tog upp hästens färger i dina kläder! :D

Beiga chaps (hur katten stavas det??)
Vit skjorta, kanske beige väst eller gråa mönster på skjortan.. ^^

Ljus hatt! :D:D

han var ju supersöt din häst!

Vad kul med nån mer som rider western på haflinger! Håller med Bewildered vad det gäller klädsel, färger som går i ton till hästen är jätte snyggt! hade själv tänkt satsa på det! eller nåt annat:angel:

Synd att dom tog bort western grenarna på HM förra året, kanske kommer dom tillbaks iår... så att man kan va med!;)

tack för tipset. men det är en hon faktiskt!:smirk: Så mycket man kan nästan, diplomsto..:p

jaa jag vet, bara för det struntade jag i att vara med över huvud taget! fast det bara var 2 mil dit då:angel:
Har du varit där förr?

Var första gången förra året och då bara som åskådare.. blev lite besviken på arrangemanget, trodde iaf att det skulle vara lite större...:crazy:
vad är det för häst du har, namn?
stam?;)

hmm okej. Jo men det är mindre än man tror men OJ så många haflinger på samma plats!:D Hon heter Lorelei von Malmhult.
u. Lisbeth e. Harras kommer inte ihåg morfar nu men, vad har din för syam??

hmm okej. Jo men det är mindre än man tror men OJ så många haflinger på samma plats!:D Hon heter Lorelei von Malmhult.
u. Lisbeth e. Harras kommer inte ihåg morfar nu men, vad har din för syam??

Ok, har ingen egen haflinger, men är medryttare sedan 12 år på ett haflinger stall som föder upp och importerar, där finns just nu 5 hästar.
uppfödningar
katinka och karolina u.karina e. wildkogel ue. Afghan II
Marimba u. makaba e. wildhuter ue. Anil

importer från tyrolen
Latina II e.Nabucco
Amiecelli e. Aghai

Du får ta en titt i våran Haflinger tråd är på buke!:)

Sök på haflinger

Gud va kul! Vill också jobba på nått liknande.
Jo jag har varit inne där nån gång. :)

Ja!!! :bump:
Håller med golden_tinka! Du är hjärtligt välkommen in i haflingertråden med bilder på din vackra tös!!!:love: :)

Jo det är jätte kul fast ett jobb är det inte!:) utan bara en fritidssysselsättning!;)
Har du planer på att komma ut på några fler western tävlingar?

Jo har väl tänkt det men måste få råd med en riktig tränare först, tränar ju min unghäst för Paula och då blir det inte mkt över till träning av båda...:/
Annars har jag väl planer på det, men måste ut o kolla på en westerntävling först, bara sett HM:et;)

Jo har väl tänkt det men måste få råd med en riktig tränare först, tränar ju min unghäst för Paula och då blir det inte mkt över till träning av båda...:/
Annars har jag väl planer på det, men måste ut o kolla på en westerntävling först, bara sett HM:et;)

Antar att du bor i närheten av falköping eftersom det var där förra HM låg.
Så det är ju inte så långt till skövde där det hålls en hel del stora tävlingar, jätte kul att se på!:)

japp, men har ju oturligt nog inte haft tid då det varit tävlingar där i western eller inte vetat om det. Japp bor 3 mil bort i en stad som kallas Tidaholm;)

haha :roul: Det är lugnt, hon är lite hingstig av sig så, världens nacke o sniffar på skit;)

^^ Jo, nacke hade hon ju - men det är underbart med ston som har rejält med hals (på rätt ställe.. ;))

Åter igen, hon är kanon fin!

hehe jo det är dom!:love:

Tackar tackar! Du har inga dåliga hästar själv:bow: :bow:

Liknande trådar

Hästvård Okej, jag börjar med att säga att jag har tagit på mig en häst nu som inte är i det bästa skicket. För ca 1/2 år sen var han mycket...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
17 639
Senast: lewellyn
·
Western (Western ska det ju stå!) Har besluts ångest hehe. Jag har en svart western sadel och nyss införskaffat mig detta tränset: Såhär ser...
2
Svar
27
· Visningar
2 577
Senast: Linnzan
·
Western Japp! Jag och Chili lyckades ta oss iväg, trots att jag hade lust att att skippa allt hur många gånger som helst. Vi har bara varit...
Svar
10
· Visningar
1 424
Senast: Piraja
·
Utrustning Vilka sadlar tycker ni är värt att prova på denna rygg? Hästen är 3 år och under inridning (western) och behöver därför lite plats i...
Svar
11
· Visningar
1 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III
  • Letar hovkurs

Omröstningar