Vad krävs egentligen för att f-bolaget ska ersätta? *sucka*

Sv: Vad krävs egentligen för att f-bolaget ska ersätta? *sucka*

Oj vad jag känner igen de där...:( jag har levt i "ingenmansland" i princip sen jag köpte hästen. Pyttehälta ibland, en vecka nedsatt allmän tillstånd, vandrande hälta...

Var på klinik igen med min 6-åriga arabkille förra veckan å fick diagnosen kotledinflammation v-bak, lösa benbitar h-bak kota.

Jag känner fasen att jag inte orkar snart :( det är så jag hade velat T-märka pojken å bara låta han äta å mysa i några år. Men som sagt...han är för frisk för det !?!?

Ska tillbaka till klinik igen om 3 veckor röntga det övriga 2 benen samt resten av leder i h-bakben. Det tråkiga är att jag bara haft honom ett år ganska precis och lagt ut massor pengar på bara vet.vård. :crazy:

// Tynna

Sv: Vad krävs egentligen för att f-bolaget ska ersätta? *sucka*

Min häst opererades i bägge bak, fastän den inte visade ngn böjprovsreaktion på det ena.
Vid op. upptäcktes det att den hade värre skador i det benet.

Inget knussel från mitt förs. bolag.

Liknande trådar

Hästvård Min lilla tjej som alltid varit "frisk" har all världens trubbel med sin kropp :( Känner på mig att det här kommer bli långt. För just...
Svar
18
· Visningar
3 448
Senast: Nethril
·
Hästvård Alternativen börjar ta slut. Hästen har varit halt i nio veckor nu. Veterinären är rådvill, jag likaså. Så snälla Bukefalister, kom med...
2
Svar
27
· Visningar
4 958
Senast: lillcrim
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 407
Senast: Spirax
·
Hästvård Jag försöker för miljonte gången lägga pussel. Nu hopps jag ju att unghästens problem berodde på/beror på snedheten, men ska ju inte...
Svar
3
· Visningar
1 406
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka