M
mija87
Har ett 2 årigt Kallblod som vi funderar på att lämna in för träning, vill då att han ska vara hos en proffstränare. Är det någon som vet ungefär vad det kostar? Varierar det mycket beroende på vars sverige man bor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det varierar nog inte vart du bor utan till vilken tränare du lämnar hästen till, men 8-10 000 får du räkna med att det kostar ....minst
Min häst har sprungit in drygt 10 000 kr och varit i proffsträning runt 4 månader....snacka om förlustaffär!
ja, man blir inte rik av att ha travhäst, för att det ska gå jämt ut behöver en häst i proffsträning springa in minst tio tusen i månaden.
ja det är helt riktigt, och har man en häst som i snitt springer in 20.000 i månaden, har man en häst som drar in över 200.000 per år, och är väl inte alla gånger man lyckas få en sådan häst.
skysst. ja då har du nog kåll på vad igentligen en tränare tar? ja förlust det är det alltid när man håller på med nått som är roligt. jag har lagt ut ca 300 000 på min bil. och om ja vinner nått lopp så får ja bara äran det är la förlust om nått.