Vad kan passa???..

T

tilia

Har ett hblsto med RAK KORT BRED RYGG Å KNAPPT NGN MANKE.Vilken sadel kan ligga bra?,problemet är,i trav å galoppjobb på volter åker de mesta fram,så länge de skrittas är de inga problem,trav å galopp rakt fram funkar hyffsat,jag vet att de finns svanskappa,men vill slippa det!!.Har provat Kentaer Athen,Crown,Bates Maestro,Wintec Isabell Werth..Ska ta ut en sadelutprovare,men skulle vara kul me lite förslag å ideer.

Sv: Vad kan passa???..

inser du inte vill ha en syntetsadel men Griffin Haflinger Cob? Bara det jag spontant kom i tänka på..´Kolla på sadeltråden under utrustning, där listan finns, där kan du kanske få tips!

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426
Ridning Behöver verkligen tips och råd.... köpte för 2 månader sedan ett jättefint, välutbildad och välstammat dressyrsto som jag skulle ha som...
2
Svar
23
· Visningar
5 241
Senast: villhöver
·
Träning Hej, min passhäst är 7 år nu, ridit honom sen han var 4 (red in å utbildat) han är en travhäst och står i travstall. Ej tävlat trav sen...
Svar
8
· Visningar
2 691
Senast: Hedinn
·
Utrustning Jag hittar ingen ny sadellista efter version 2.0, så startar en fortsättning på följande tråd. Moderator får gärna radera eller slå...
Svar
2
· Visningar
2 686
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka