Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han satte upp den tom, så fixade de med resten självHade han nåt speciellt i holken eller fixar dom det själva?
Jag har fem ekorrar som dagligen kommer och äter hos mig. Mina ekorrar föredrar solrosfrön framför nötter. Testade att köpa en ekorre matare, en sån med plexi på framsidan. Den gjorde hackspetten så frustrerad så han hackade sönder plexit innan ekorrarna ens hann lära sig hur den funkar. Så nu matar jag på marken, på stenar och i fågelbordet.Vi har mycket ekorrar där jag bor.
Finns det något jag kan mata dom med eller liknande? Tycker dom är så himla härliga
Visa bifogad fil 52060
Jag köpte en "ekorrmatare" från granngården. Småfåglarna var väldigt frustrerade och ekorren hängde i den vanliga mataren till fåglarna istället. Dom gillar solrosfrön och jordnötter. Vi har 3-5 stycken som bor i närheten.
Alltså, småfåglarna blev frustrerade och ekorrarna använde den inte. Ganska värdelöst köp alltsåSka köpa en till veckan
Alltså, småfåglarna blev frustrerade och ekorrarna använde den inte. Ganska värdelöst köp alltså