Vad kan det vara för fel på vårat WiFi?

underensten

Trådstartare
Plötsligt kan vi inte gå in på vissa hemsidor på vårat wifi. Tex inte min högskolas hemsida, eller här på bukefalos. Aftonbladet funkar t ex. Provat två olika datorer samt mobil. Är fullkomligt oteknisk tyvärr. Någon som har någon idé?
 
Ja, det gjorde jag. Problemet verkar löst nu när routern är flyttad. Eller om det var en omstart till som behövdes.
Det var ju bra att det funkar nu.:D
Jag hade likande för några år sen. Det kom och gick lite som det ville för olika enheter och dagar.Slutade med att hela min fiberkonverter byttes ut. 😅

Första regeln när teknik krånglar: Omstart. Oftast bara det som krävs. :D
 
Vi hade problem för några år sedan, visade sig att leverantören hade råkat få in oss på Kommunens/Bibliotekets nät. En massa sidor var spärrade då. Löste sig snabbt.
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 962
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 019
Senast: Icfafn
·
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 916
Senast: muslidag
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 300
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp