kolblakkur
Trådstartare
Förr kunde man se dem lite varstans, typ Cresent/Monarkcykel med bland annat mindre hjul, till vuxna. Nästan som en barncykel fast för en vuxen. Är det någon som vet vad cykelmodellen heter? Är på jakt efter en 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NejTänker du på bmx?
Minns inte om de var ihopfällbara. Men hittade en bild!En... minicykel? Sån där som ofta var hopfällbar, och hade två växlar och man växlade genom att trampa bakåt helt kort? Jag minns bara att man kallade dem minicyklar.
Minns inte om de var ihopfällbara. Men hittade en bild!
Min mormor hade en, minns jag. En beige. De är ju lägre än en vanlig cykel, så bland annat enklare att "kliva på".Vad ska de vara bra för? Mer än att se coola ut?
Ursprungligen för att man skulle kunna vika ihop dem och ta med dem i en bil.Vad ska de vara bra för? Mer än att se coola ut?
Minns inte om de var ihopfällbara. Men hittade en bild!
För min del vill ha jag ha den till dragträning för hundarna, perfekt för mig med småhundarVad ska de vara bra för? Mer än att se coola ut?
Jag hade valt kickbike alla dagar. Jag har alltså både en sån cykel och en kickbike.För min del vill ha jag ha den till dragträning för hundarna, perfekt för mig med småhundar![]()
Kickbike rekommenderas inte till småhundar, det blir för ryckigtJag hade valt kickbike alla dagar. Jag har alltså både en sån cykel och en kickbike.