Vad jobbigt det är...

YorkWann

Trådstartare
... att lämna in de små hos veterinär, även om det "bara" handlar om ett rutiningrepp egentligen. Hon KAN ju dö... :crazy:

Sv: Vad jobbigt det är...

Jag förstår precis vad du menar. Jag är orolig om de är inne över dagen för provtagning, jag har väldigt svårt att förstå hur jag ska kunna lägga in Hanoo en vecka utan att träffa honom :crazy:

Sv: Vad jobbigt det är...

Usch, jag förstår dig! Jag tycker t.o.m. att det kan vara grymt jobbigt eller obehagligt att över huvud taget besöka vet., alltså utan att ens lämna kvar djuret. Framför allt om man åker in p.g.a. av några diffusa symptom och inte riktigt vet vad det kan vara. Man är ju livrädd att det ska visa sig vara något livshotande, även om djuret verkar piggt och som vanligt i övrigt. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej allihop! Min katt är "omedgörlig" hos veterinär men vi behöver få ta ett blodprov på honom och få veta hans T4 värde + njurvärde...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
483
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama