Vad jobbigt allt känns...

A

Angel_23

Har varit tvungna att ta det trist beslutet att sälja alt. skänka vår vacka flicka till ett nytt hem...har letat som en dåre efter nytt hem men det börjar kännas lönlöst. Vad gör man?
Är det enbart avlivning som återstår?

Hon är ju bara strax över året och vacker som få och shur go som helst.
Ge mig lite tips om ni har några, är snart desperat. Vill att hon ska få leva...

Har bara internet över helgen och det är också surt för jag kan ju inte direkt "bevaka" annonser då :(
Måste hitta ett hem innan den 24 juli..annars får hon komma till katthimlen...

Hjälp...vad gör jag?

Sv: Vad jobbigt allt känns...

Du har ingen bekant som kan ta över katten medans du letar ett nytt hem?
Eller det kanske finns ett katthem i närheten som skulle kunna ta emot katten?

R8n skrev:
Du har ingen bekant som kan ta över katten medans du letar ett nytt hem?
Eller det kanske finns ett katthem i närheten som skulle kunna ta emot katten?

Har kollat alla de vägarna redan.

Har jag tur kommer det en kvinna och köper henne den 22 juli... HÅLL TUMMAR OCH TÅR!

Även om du bor i Norrland så annonsera på t.ex Stockholms Katthems hemsida, kanske kan du erbjuda dig att åka en (lång) bit för att lämna katten till dem och så får de prova att ha henne ett tag, och om det inte fungerar så erbjud dig att hämta hem henne igen?
Hoppas iaf att kvinnan köper henne och att hon tas väl om hand!

Heulwen skrev:
Även om du bor i Norrland så annonsera på t.ex Stockholms Katthems hemsida, kanske kan du erbjuda dig att åka en (lång) bit för att lämna katten till dem och så får de prova att ha henne ett tag, och om det inte fungerar så erbjud dig att hämta hem henne igen?
Hoppas iaf att kvinnan köper henne och att hon tas väl om hand!

Tyvärr har jag inte den möjligheten hur mycket jag än vill...men ja, jag hoppas hon tar henne. Hon lät seriös och hade haft katt i många år. Vi får se var det bär...jag håller allt jag kan...just för att samtalet kändes bra.

Liknande trådar

A
Katthälsa Jag har idag varit med om en minst sagt obehaglig upplevelse. Detta är helt sinnessjukt, och en otroligt lång historia. Vet inte var jag...
Svar
17
· Visningar
3 372
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Åkte ju upp till Göteborg i måndags em/kväll och fick med oss hem en supermysig greyhoundtik med kapplöpningsstam. Både fin stam och fin...
Svar
5
· Visningar
1 814
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama