Vad i hela friden pysslar vi med? Del LII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det hade jag inte klarat. Vår nattpersonal gör faktiskt tusenlappar mer än oss som jobbar dagtid. Inte många tusenlappar men tillräckligt för att det ska synas så att säga.

45 spänn i timmen har vi i Ob på natten :p 52 i timmen om det är helgnatt...
Men visst, bättre än inget. Och bättre än vissa inom vård och restaurang. Men inte tillräckligt för att det ska va värt :p

Blä, vaknade och känner mig risig. Sovit jätteoroligt och var både varm och kall när jag vaknade, och så lite halsont på det. Fy!

Lyssnar på musik, en lista som Spotify satt ihop. Helt ok musik :up: De måste basera listorna på liknande musik som man lyssnar på annars.

Fick en sjuk dotter hemma, ont i huvudet, halsen och hostar. Lite feber också. Passade rätt bra idag eftersom jag har lång dag i skolan och maken hade svårt att komma ifrån idag och åka hem till hundarna. Vi måste ta tag i hundgårdsbyggandet nu i sommar.:crazy:

Måndag
Mitt pekfinger värker (lyckades spräcka upp ett jack över hela leden i går)
Min dator laggar
Har massa fakturor skriva med en laggande dator och ett trasigt pekfinger
Någon står och slår med slägga på en av komparna i verkstaden så det dånar i hela huset (finns andra metoder men de kräver mer tankekraft :cool: )
I love my Life :banghead::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 785
Senast: Kakis
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka