Jag ska ät frukost nu, gubbröra på svärmors hembakta tunnbröd
Pfft, det där är inte så snällt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska ät frukost nu, gubbröra på svärmors hembakta tunnbröd
Blicken på den bilden ser ut som att hon ser en annan katt med ett byte och tänker "Fick hon tag i en STÖRRE?! Hur är det ens möjligt?! Vad ska matte säga nu när jag kommer med den här lilla?"
Ät lite pålägg!
Jag åt precis brunch
Pfft, det där är inte så snällt!
Vet inte hur många gånger jag fått förklara att jag gillar svamp, men inte tål detDet är ju himla nesligt förstås!
Jag blir inte mindre hungrig av allt detta
Blicken på den bilden ser ut som att hon ser en annan katt med ett byte och tänker "Fick hon tag i en STÖRRE?! Hur är det ens möjligt?! Vad ska matte säga nu när jag kommer med den här lilla?"
Äsch, du tål det
Du får pallra dig hit på lördag, jag ska långgrilla revbensspjäll som välkomstsnacks
Kan inte Tassa fånga egna möss?Hon stirrar på Tassa och undrar om hon tänker försöka sno den
Vet inte hur många gånger jag fått förklara att jag gillar svamp, men inte tål det
Ska vi byta samtalsämne? Vi kan prata om något som inte triggar hunger alls, som.. skruvar?
Vet inte hur många gånger jag fått förklara att jag gillar svamp, men inte tål det
Ska vi byta samtalsämne? Vi kan prata om något som inte triggar hunger alls, som.. skruvar?
Jag ska jobba hela helgen
Kan inte Tassa fånga egna möss?
Jag måste köpa pastaskruvar. Och majonnäs. Sen ska jag tillaga chilipasta, men det blir nog tidigast imorgonJag åt pastaskruvar igår
Vad sitter du och muttrar om?Har du en skruv lös?!
Jag ska faktiskt åka och köpa skruvar (eller muttrar då om man ska vara noga) för ljuddämparen ramlade av gräsklipparen
Vad sitter du och muttrar om?
Kan du inte hyra in en 15-åring till att köra den? Dom brukar inte bry sig så mycket om ljuddämpare
Det är då du vinkar lite käckt och säger (skriker?) "Vad tycker ni om mitt nya vrålåk?!"Nä, men jag tror mina grannar gör det
Äsch, grannarna kan fixa öronpropparNä, men jag tror mina grannar gör det