Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 556
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är likadan. Och min häst hoppar inte om han blir det minsta störd. Kvarleva från när han en kort tid gick som lektionshäst. Så jag väljer att inte hoppa alls. :D

Därför beundrar jag alla som faktiskt försöker trots att dom är rädda. :up:
Jo ibland måste man leva upp till sitt namn, fick den här kommentaren om mig själv idag så :o :
"Du är en sådan som ofta gör saker som du egentligen inte vågar, och därför är du en av dom modigaste personerna jag känner. Du är konstnärlig, en bra fotograf och en hejare på att ratta lastbil "

Jag har fått så mycket huvudvärk över Instagram och detta med att lägga in bilder. Jag anser mig vara hyfsat duktig på detta med teknik, men alltså att behöva backtracka bilden den långa vägen ska man väl ändå inte behöva göra :meh: *mutter mutter*.

Förut behövde man ju bara kopiera delningslänk och klistra in, vad sjutton behövde det bli mer komplicerat för? :mad:

13381249_863612030410582_1286114942_n.jpg

Jag fick plötsligt en massa saker att göra och glömde bort hälften.

Kanske börjar bli dement redan nu?
Nästan så man borde köpa kalender och skriva checklistor för varje dag :eek:
Vet inte hur gammal du är, men jag har skrivit checklistor sedan jag var typ... 22 år gammal :p (eller... Jag kommer ihåg att jag gjorde det då, kanske började tidigare :angel: )

Jag har fått så mycket huvudvärk över Instagram och detta med att lägga in bilder. Jag anser mig vara hyfsat duktig på detta med teknik, men alltså att behöva backtracka bilden den långa vägen ska man väl ändå inte behöva göra :meh: *mutter mutter*.

Förut behövde man ju bara kopiera delningslänk och klistra in, vad sjutton behövde det bli mer komplicerat för? :mad:

fan vilket geni du är! Hur gjord du? :p

Skriv upp det och glöm det inte!
Förvisso kom det av en "lek" på fb:

"COMPLIMENT CHALLENGE
We need all more positivity in our lives. :)
comment your name and I'm going to tell you something that I like about you! Best challenge yet!"

men det ligger säkert sanning bakom, synd jag inte äger en skrivare, kunde jag skriva ut alla bra citat och göra till en tavla.

Hur gör du? För nu kommer jag inte ens åt mina egna bilder på websta, bara andras...
@tornblomma Misslyckades enligt ovan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka