Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 557
Status
Stängd för vidare inlägg.
Bilen gick igenom med samma anmärkning som förra året, det har börjat rosta på ett ställe.
Släpet däremot, vilket jag var mest orolig för, gick inte igenom. Bromsljuset bestämde sig för att inte funka på besiktningen men fungerade klockrent senare, skyltbelysningen satt på trekvart och lyste inte, vilket är skumt då jag hade inne släpet för att fixa elen och de bytte baklucka, då borde de sett att skyltbelysningen inte satt som den skulle... å såklart fick golvet underkänt... kostar ca 15 000kr att byta det.... hade inte tänkt kosta på det släpet det egentligen, då jag inte vill ha kvar vagnen, trivs inte med den...

Det är så tråkigt, man vill ju helst inte lägga pengar på det och särskilt inte pengar som inte finns :(

Sprungit mina 5 kilometer och passade på att storstäda efteråt när man redan var svettig och sunkig. Fantastisk dag! Nu har jag sprungit så länge, att det infinner sig en känsla av någon slags meditation under tiden, det är helt otroligt skönt. Och sen känslan när man är klar med städningen, den går inte av för hackor den heller :love:

Och grattis till födelsedagsbarnen, vilket toppenväder på er dag :banana:

Sitter och funderar på om jag tog min medicin eller inte imorse. Jag tror inte det. En medicin är det inga problem med om jag hoppar en dag men de andra två är viktiga att ta varje dag. Ho hum. Sitter nu i telefonkö beräknad tid 22 minuter :meh: antar att det inte är många som vill jobba på nationaldagen och strålande solsken.

Sitter och funderar på om jag tog min medicin eller inte imorse. Jag tror inte det. En medicin är det inga problem med om jag hoppar en dag men de andra två är viktiga att ta varje dag. Ho hum. Sitter nu i telefonkö beräknad tid 22 minuter :meh: antar att det inte är många som vill jobba på nationaldagen och strålande solsken.
Dosett?
Jag har det, hjälper mig även hålla reda på vilken dag det är ;)
Ibland har jag även satt larm på mobilen.

Sjukt jäkla trött...
Men snart åka in och tillbringa fyra timmar i väldigt helgstängda Falköping.
Ska lämna dottern vid tåget och det går bara tre bussar på helgen, den sista kommer in på stationen tre minuter efter tåget gått.
Så bara att roa sig eller inte

Dosett?
Jag har det, hjälper mig även hålla reda på vilken dag det är ;)
Ibland har jag även satt larm på mobilen.

Jo jag vet, men för lat, och 99% av tiden kommer jag ihåg det eftersom det är precis när jag gått upp, så jag stapplar ur sängen, tar medicinen, stapplar in i duschen, stapplar lite mindre ut ur duschen på med kläderna kladdar lite saker i ansiktet och sticker. Men nu tredje helgdagen sov jag sent och nu är jag inte säker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka