Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bilen gick igenom med samma anmärkning som förra året, det har börjat rosta på ett ställe.
Släpet däremot, vilket jag var mest orolig för, gick inte igenom. Bromsljuset bestämde sig för att inte funka på besiktningen men fungerade klockrent senare, skyltbelysningen satt på trekvart och lyste inte, vilket är skumt då jag hade inne släpet för att fixa elen och de bytte baklucka, då borde de sett att skyltbelysningen inte satt som den skulle... å såklart fick golvet underkänt... kostar ca 15 000kr att byta det.... hade inte tänkt kosta på det släpet det egentligen, då jag inte vill ha kvar vagnen, trivs inte med den...
Jahopp. Inlagd på sjukan då
Kaos alltså...![]()
Jahopp. Inlagd på sjukan då
Kaos alltså...![]()
Dosett?Sitter och funderar på om jag tog min medicin eller inte imorse. Jag tror inte det. En medicin är det inga problem med om jag hoppar en dag men de andra två är viktiga att ta varje dag. Ho hum. Sitter nu i telefonkö beräknad tid 22 minuterantar att det inte är många som vill jobba på nationaldagen och strålande solsken.
Dosett?
Jag har det, hjälper mig även hålla reda på vilken dag det är
Ibland har jag även satt larm på mobilen.
Rätt linje, fel hållhör jag aldrig av mig igen så leta i Mörby C
![]()
Dosett?
Jag har det, hjälper mig även hålla reda på vilken dag det är
Ibland har jag även satt larm på mobilen.