Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 64 556
Status
Stängd för vidare inlägg.
Himla härlig ridtur idag :love: Köpte en Jureskog Signature på vägen hem, god! :d
Nu ska jag se klart ett avsnitt av Tänk om innan jag ska rensa ogräs och dammsuga följt av dusch och hårtvätt. Funderar dessutom på om jag ska fylla på det rosa :D

T hade drömt om mig inatt. Fint att vakna till den informationen :bump:

Lämnat kläderna jag fixat åt mormor. Blev dessutom bjuden på mat så det var ett plus. Händer typ aldrig.
Skulle hämta mammas cykel som stått hos brorsan i ett år, tänkte jag kan ju försöka ta mig ut och röra på fläsket. Snopet nog så har skivbromsarna låst sig :meh: så lär väl få lämna in den på service om jag vill använda den :banghead:

Ringde nyss min partner in crime som ska jobba i bibblan källare med mig idag. Bad henne ta med paraply. Åkte in på parkeringen och bilen blev omedelbart skit bombad
Såg sedan att det knallade en måsunge vid dörren. Med andra ord kan man inte ta sig in på bibblan utan skydd. Suck.
Hatar måsar.

Ringde nyss min partner in crime som ska jobba i bibblan källare med mig idag. Bad henne ta med paraply. Åkte in på parkeringen och bilen blev omedelbart skit bombad
Såg sedan att det knallade en måsunge vid dörren. Med andra ord kan man inte ta sig in på bibblan utan skydd. Suck.
Hatar måsar.

De far här och skränar så man blir galen! :arghh: Skitfåglar :cautious:

Sitter i mitt svala hem och laddar för att gå ut i äckelvärmen för pyssel av hästar och hagbygge. Går sådär..

Parkerad i sjukhagen (dvs badenbaden) idag med till knäets fromma. Tittat på makens som klippt gräset och väntar på godis. Kör utan smärtstillande idag så det.får bli en nationaldagsmoijto senare :Det

För övrigt håller jag med om att dosett är nödvändigt, folk på sjukhus ska krya på sig och födelsedagsbarnen firas :)

Här är vi nyss hemkomna efter fem (!!) timmar på Fyrishov. Den här mamman är ganska mör nu :D ungen var trött i omklädningsrummet och ville sova i bilen hem, det gick visst över... :cautious: Ska sätta igång med maten nu iaf så att det inte blir för sent :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka