Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
*skriver under på varenda ord*
Ja jobbar i vården, ja testat trappor och ja dum mage = dum dag och extremt tröttsamt, gå och handla 500 m,nej tack!!

Testa att tävla en hel helg när magen krånglar och man kräks och springer på toaletten om vartannat..... Den helgen var spännande och innehöll många åksjuketabletter, vätske ersättning och stora problem att koncentrera sig! Hade tyvärr inget val pga att vi då hade fått starta med 4 st istället för 3 och hade förlorat 6 poäng av 20 möjliga redan från start.

Jag fixade det men kommer inte ihåg hur!

Testa att tävla en hel helg när magen krånglar och man kräks och springer på toaletten om vartannat..... Den helgen var spännande och innehöll många åksjuketabletter, vätske ersättning och stora problem att koncentrera sig! Hade tyvärr inget val pga att vi då hade fått starta med 4 st istället för 3 och hade förlorat 6 poäng av 20 möjliga redan från start.

Jag fixade det men kommer inte ihåg hur!
Finns bara ett enda ord som passar, VIDRIGT! :wtf:

Jag är förkyld. Har precis fått hand och handled systematiskt tvättad av katten som någon gång ibland kan återgälda all omsorg som hon får(läs: kräver).

Kommit hem från bio och lagt mig i sängen. Klockan ringer om knappt 5 timmar. Kom på jag glömt ta min medicin men orkar inte stiga upp :p

Allvetare! Vad ska jag shoppa imorgon till min stackars mage som inte tycker om penicillinet? Jag mår illa, har ont i magen och besöker toaletten frekvent. Lär inte bli förstoppad om jag säger så.... Det får inte innehålla laktos eller heta fil.....

Funderar på Proviva men det kanske inte funkar mot detta?

Jag tar Probi Mage kapslar jämt för att hålla magen på gott humör (normaltillståndet för den är ju lite halvknas :meh:). Det är samma bakterie som i Proviva och jag tycker de fungerar väldigt bra. PM:a om du vill veta var den är billigast.

Så, radiostyrningen till inmatningsbanan klar och som vanligt är jag skitpigg så jag fortsätter och återupplivar ytterligare en laptop. Får jag igång den så har jag 6 sen som funkar. Visst behöver jag ha 6 st, visst?? :angel::p

Så, radiostyrningen till inmatningsbanan klar och som vanligt är jag skitpigg så jag fortsätter och återupplivar ytterligare en laptop. Får jag igång den så har jag 6 sen som funkar. Visst behöver jag ha 6 st, visst?? :angel::p

verkar ganska normalt tycker jag själv kan jag lätt slarva bort saker så oftast bra med någon extra så man hittar en reserv att ta till när det krisar. :angel:

Vaken sen en halvtimme tillbaka, och ska inte upp förrän om en halvtimme men det är så varmt och skönt under täcket så jag har inte kommit någonstans än men nu rycker det i kaffenerven !

Ätit frukost och funderar om jag ska åka tillbaka till karln efter skolan idag eller åka hem.. planen var hem men egentligen kan jag ju vara här och plugga till fredagens omtenta :cautious:
Och funderar om jag hinner diska lite innan jag ska gå till bussen om en kvart..

Här har mannen släpat sig iväg till jobbet, det var något de var tvungna att vara två på nu på morgonen sen kommer han nog hem och stupar i säng igen, dottern kom upp kravlande vid fyra tiden och grät nästan av huvudvärk så hon får väl vara hemma idag... Jag har åtminstone inte riktigt lika ont i huvudet idag, mest snorig, hostig och febrig... :crazy:
Tack och lov ingen föreläsning idag! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 44 45 46
Svar
902
· Visningar
34 800
Senast: sthu
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka